Friday, July 19, 2013

she's crazy , she's weird , she's my friend

holla bloggers , readers :)
ekceli aku nak update blog , tapi taktau nak update apa . so , aku nak update pasal kawan aku yang paling gilaa aku pernah ada .

Nurul Shafika Amylia Binti Mohd Rizam . panjang kan nama dia ? aku panggil dia Amy . kadang kadang aku panggil Ami-lia , "lia" tuuu aku sebut lambat sikit . kadang kadang kalau dia pekak , aku panggil dia Nurul Shafika Amylia . tapi tapii , kalau mood gila aku mai , aku panggil dia joyah .


haaa , yang baju pink tuu lahh si gilaa yang paling gilaa kat kelas aku . dia perempuan tauu , aku repeat "PEREMPUAN" . hah ? what ? nak borang ? haha , DM aku dekat twitter okayy ? hahaha :P 

at first , waktu form 1 , aku tak berapa suka dia ni . sebab dia ni suka menjeling . rupanyaa baru aku tau dia ada masalah mata , hahahaha joke :D then entah macam mana kami jadi kawan . kami start kelas sekali waktu form 2 . then form 3 kelas asing balik . well , dia budak pandai .

waktu form 4 dengan form 5 kami kelas sekali . taktau pulak dia mintak kelas akaun . otak pandai tapi mintak kelas akaun , ngoii betoi dia ni . 

kami ajet ajet nak order makan banyak :P
dia ni ramai peminat . setiap hari dekat sekolah ada jaa suara suara sumbang yang panggil nama diaaa . time dia takmai sekolah pun orang tanya pasal dia dekat aku . sometimes annoying jugakk lahh . dah tau dia takmai , tanya lagi . dah lah admire Amy yang sorang tuu tak handsome xD

kami suka bajet :P
kami dua selalu bermadu . haha , kami selalu ss . kalau kami suka "someone" tuu , mula lahh kami mengaku "someone" tuu lelaki kami . haha , gilaa kan ? tapi kami takdak ahh mengaku kat orang sekeliling . kami mengaku dekat kawan yang gilaa macam kami jaa . contoh macam , wan atau chip .

abang put , rozaiman , ikram , zain and abang hafiz . hahaha , semua tuu "laki" kami lahh . hahaha , kami memang gilaa . tapi gilaa gilaa kami , takdaknya kami gedikk pi kat "laki" kami tuu :P

ikram dengan zain tuu bukan nama sebenar . kami sendiri bagi nama tuu kat depaa . kami bagi ikot nama dalam cerita Setia Hujung Nyawa . yang abang hafiz pun bukan nama sebenar jugakk . senang cerita , semua tuu bukan nama sebenar lahh .

semangat bercerita :D
abang put tuu nama sebenar diaa puteghaaa . abang hafiz tuu pulak cikgu dekat sekolah kami . tapi disebabkan muka cikgu tuu macam hafiz budak kelas geo , so kami cakap cikgu tuu abang kepada si hafiz . so kami bagi nama dekat cikgu tuu abang hafiz lahh .

hahaha , kreatif dakk kami ? tau tauu , kami memang kreatif :P handsome tauu cikgu tuu , cikgu tuu alaa alaa nerd sikit . hahaha , kami gilaa tuu gilaa jugakk . tapi gilaa gilaa kami pun , kami menggila sesama sendiri . takdak pun nak pi menggedik dekat laki tuu , laki nii .

nampak muka garangg aku ? amy pun pening xD
mood si joyah ni pulak tak menentu . kadang kadang happy , kadang kadang moody . ikot dan dia lahh nak macam mana pun . time tengah happy pun dia boleh moody secara tiba tiba . sebab tuu aku kata dia gilaa . kadang kadang pasai tudung tak menjadi pun dia moody . lepas tuu duk beletiaq sorang sorang .

gossip dan perempuan tak dapat dipisahkan :)
penat ahh tangan aku menaip pasai joyah nii . tudiaaaa , gilaa banyak aku story pasai diaa . sambil story , aku selitkan gambaq waktu dekat n8 . aku punya kempunan nak makan chicken chop , tapi time tuu aku sakit perut , so aku makan sikit jaa . selebihnya aku bagi kat chip .

makan hoii , jangan cakap ~

fokus , fokus , fokus makan .

bukan kami dua jaa yang makan , jangan salah faham :P

joyah memang makan lambat . itu fakta .

erkkkk , alhamdulillah :)

she's crazy and she's weird . sometimes she' impatient , arrogant , selfish , annoying , and much more . yess , she's still my friend , the craziest friend i've ever had . don't judge a book by its cover , she's kind , helpful and funny once you know her :)